Diskuse

Vězení našeho osvícení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ó jak jsem šťastná, že jsem prožila dětství bez mobilu, televize a internetu. A navíc, prožila jsem ho v přírodě, na vesnici. Měla jsem dost času na to, abych pozorovala okolí, všímala si vztahů mezi lidmi,na to, jak dozrávají třešně, jak se shromažďují v září na drátech jiřičky (dnes už nejsou vidět), stačila jsem si přečíst spousty knih, zejména historických, jaké nám poskytovala naše venkovská knihovna. Máte pravdu, lidé, pohybující se od dětství namísto ve světě reálném ve světě virtuálním, jsou o mnohé ochuzeni. Díky. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tak kolego. A je to cim dal tim horsi. Rodina u stolu...4 lide a vsichni 4 cuci do telefonu. Hruuza. jednoho napadne kam az to muze zajit..?

Nastane nova era hippies..? Lide zavrhnou techniku a vrhnou se do naruce vzajemne lasky... V

Peace brother R^

0 0
možnosti
Foto

Bylo by to krásné, ale obávám se, že to nebude reálné. Možná v hodně daleké budoucnosti. Je to velmi návykové. Změnilo to životní styl a stalo se to potřebou. Tragédie by pro lidstvo nastala až ve chvíli, kdy by došla energie. Nedávno jsem psala příspěvek o mobilních technologiích. Naskočila mi kopřivka, když jsem se dočetla, že snem budoucnosti by měl být čip do mozku, abychom nemuseli používat obrazovku a vpodstatě zřejmě ani nic jiného. Nezaznamenala jsem na ten článek žádnou reakci, zatímco nejvyšší karmu měla moje taškařice o tom, jak si náš táta nabarvil vlasy na růžovo, anebo o tom, jak bychom se vyblbli, kdyby nám zavedli v práci pauzu na sex, jak o tom sní jeden švédský starosta. Z toho plyne, že lidstvo se raději podrobí lobotomii, jen aby se vyhnulo myšlení a řešení čehokoliv. A zdaleka ne každý se obrátí ve svých problémech na životního poradce, aby něco řešil. To jsou spíš ti nadějnější, co se snaží. Ale budu přesto doufat, že čas něco přinese a změní k lepšímu.

0 0
možnosti