Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H70a34n71a 43V22l84k61o80v32á

11. 4. 2017 20:09

Jéžiši další kouč. Jako by nestačil mistr Béreš. Pánové, psychologa (co studoval 5 let aby dostal diplom) si v případě potřeby najdu. Kouče, léčitele, Mistry různých technik ráda vyslechnu či přečtu - zdarma. Jako dnes... Já jsem ještě nikdy neviděla dítě na vodítku. Zato vím, že se psem se má trhnout...

Takové běžné moudrosti, které "koučové" prodávají....

0 0
možnosti
JT

Já už děti párkrát na vodítku viděla a pokaždé mě to zarazí...

0 0
možnosti
JJ

J53a96n 70J41e26n16i65c

11. 4. 2017 17:16

Promiňte, ale asi jsem už hodně starý. Váš blog jsem nepochopil. Tedy chápu to, že existuje viditelné a neviditelné vodítko a že to neviditelné je horší, protože o něm nevíme. Přestože si myslím, že si nic nenalhávám, tak nedokážu poznat, jestli vodítko mám či ne... Asi blbé, co?

0 0
možnosti
AV

Žijete život podle svých představ? Jste štastnej a spokojenej? Máte dobrý vztah k sobě, k partnerce, rodičům, dětem, kolegům, kamarádům? Naplňujete svoje poslání a práce vám dává smysl a chodíte tam s potěšením?

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 977x
Vedu muže k jejich vnitřní síle a smyslu života. Individuálně i skupinově. Tvořím videa a podcasty - vzmuz.se

alesismail.cz

 

 

Seznam rubrik