Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Mně by spíš zajímalo, jestli se člověk dokáže změnit? Nebo se jenom nutí být někým jiným a až ho to přestane bavit, sklouzne do svého starého já?

Třeba introvert to má ve světě extrovertů těžké. Ale musí stát nesmírnou energii toho extroverta předstírat.

0 0
možnosti
AV

Člověk se dokáže změnit, ale nemusí to nutně znamenat, že by se nutil být někým jiným. Ono velmi často to staré já je jen naučená životní strategie, která nám vůbec není vlastní. Tohle staré já prostě vzniklo jako reakce organismu na podmínky, ve kterých vznikalo. Pod tímhle starým já se pak ukrývá naše přirozené já. Introvert to nemusí mít vůbec těžké, pokud svou introverzi přijme a dokáže ji dobře využívat. Problém nastává, pokud se introvert za svoje vnitřní nastavení stydí a přeje si být někým jiným (lepším).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS