Aleš Vavřinec

Vedu muže k jejich vnitřní síle a smyslu života. Individuálně i skupinově. Tvořím videa a podcasty - vzmuz.se

alesismail.cz

 

 
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 977x

Seznam rubrik

Aleš Vavřinec

Kolik platíte za svoje zlaté chyby?

Viděli jste zlatou jízdu Ester Ledecké? Pokud ne, podívejte se a během 2 minut uvidíte naši mentalitu v plné její kráse. Ve zkratce to bylo nějak takhle - Ester vyrazila a komentátoři spustili - chyba, chyba ...

8.3.2018 v 7:33 | Karma: 21,88 | Přečteno: 893x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Proč ženy útočí na muže, které milují ...

Na nedávné konzultaci jsme se s klientem Martinem dotkli velmi aktuálního a zajímavého tématu, se kterým se dnes a denně potýká mnoho mužů. Možná jste i vy jedním z nich a následující článek je právě pro vás.

2.3.2018 v 12:53 | Karma: 18,95 | Přečteno: 2188x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Proč nás neposlouchají vlastní těla?

"Už mě nebaví to, jak mě neposlouchá moje tělo a chci od něj víc a víc od svého života.” Napsal na Facebook kamarád Michal, protože se cítil vyčerpaný a unavený životem. Jako lék si naordinoval...

5.2.2018 v 16:41 | Karma: 15,70 | Přečteno: 612x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Jsme sebevědomí?

Jako každý nový rok, i tento přímo vybízí k nějaké zásadní pozitivní změně. A ruku na srdce – vždy je na čem pracovat. Vždy se dá určitý životní aspekt zkvalitnit a posílit. A jeden z těch nejdůležitějších je naše sebevědomí.

12.1.2018 v 6:40 | Karma: 6,31 | Přečteno: 153x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Vánoce - svátku darů i deprese

Vánoce přicházejí. Doba dárků, laskavosti a pohostinnosti. Doba, kdy se na charitativní účely vybere nejvíc peněz a prostředků. Nastává doba, kdy mnoho z nás tráví nemálo času přemýšlením a plánováním, jak ...

15.12.2017 v 11:58 | Karma: 8,12 | Přečteno: 272x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Nebezpečí hloupých motivačních citátů

Dneska ráno jsem na webu narazil na citát - "Největším nepřítelem je strach, bojíme se, co si o nás myslí ostatní a tahle hloupá obava nám brání v úspěchu.” Jenže je ta obava fakt hloupá?

4.12.2017 v 11:59 | Karma: 11,99 | Přečteno: 517x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Co dokáže pohřbít i ten sebelepší vztah?

Setkáme se. Přeskočí jiskra. Rozdmýcháveme ji. Ten druhý je úplně božský. Ta druhá je prostě božská. Dokonalý protějšek. Rozumíme si. Snažíme se mít to spolu hezké. Božské. Smějeme se. Milujeme se. Bavíme se. A bojíme se ...

26.10.2017 v 16:26 | Karma: 18,48 | Přečteno: 932x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Žijeme v ráji - proč se cítíme, jak v pekle?

Žijeme v ráji. Kdybychom někomu před 500 lety ukázali, jak se dnes máme, okamžitě by takový životní styl chtěl taky - nadbytek potravin, zdravotní péče, neuvěřitelné pohodlí, dlouhověkost, bezpečí, čistá voda atd...

26.10.2017 v 10:14 | Karma: 23,44 | Přečteno: 809x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Cesta pravdy - jdete na ní i vy?

Seděl jsem nad klávesnicí a byl jsem v pasti. V mentální pasti. Měl jsem strach. Ten text byl skvělej, byl plnej mě. Bez příkras a keců. Jenže to bylo právě ono...

24.10.2017 v 9:12 | Karma: 9,11 | Přečteno: 260x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Jak jsem našel životní poslání ...

Zveřejňuju tady mou odpověd na FB dotaz, jak jsem se dostal k tomu co dělám, jak jsem našel svoje poslání, smysl ... tedy jak se mi to všechno stalo?

23.10.2017 v 7:28 | Karma: 8,09 | Přečteno: 285x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Setkání s dítětem, které mi změnilo život

Ležel jsem na posteli a četl si knihu. Bože jak dlouho jsem to nedělal. Jen si číst. Jen ležet v takovém zvláštním tichu a klidu. Prokousávám se příběhy. Střídavě na mě jde pláč a radost. Ty příběhy moc dobře znám. Jsou jak z ...

22.10.2017 v 7:25 | Karma: 11,17 | Přečteno: 394x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Umíš se postavit za svůj salám?

Sleduji pána přede mnou, jak si objednává. Klidné čekání ve frontě přeruší obří kýchnutí paní prodavačky. A co čert nechtěl - přímo mezi nakrájený paprikáš nakupujícího pána. Zpozorněl jsem a ...

25.9.2017 v 7:05 | Karma: 20,56 | Přečteno: 738x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Nemoc jako cesta k pochopení a uzdravení

Padl jsem jako voják v zákopu. Nejméně tak je těžký osud můj. Plný nos. Bolavá hlava. Břicho jak na vodě. Slabé svaly. Moje tělo se zmítá v jednom ohni a já s ním. Nemám z toho dobrý pocit a musím se přiznat, že.....

13.9.2017 v 18:40 | Karma: 11,47 | Přečteno: 386x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Agrese jako cesta k osvobození

Žijeme v době, která ryzí mužské agresi nepřeje. Mnozí ji považují za něco od základů zlého a špatného. Agrese je často vnímána jako čistě ničivá energie, která by měla být za všech okolností pod kontrolou. Přece dospělý člověk ..

7.9.2017 v 15:00 | Karma: 16,46 | Přečteno: 1014x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Nevěra se šťastným koncem

Jitka brečela a nemohla slzy zastavit, i když se o to ze všech sil snažila. Silný moment. Nikomu jsem to ještě neříkala ... soukala ze sebe slova, když se její oči začaly vysoušet. Svýho manžela miluju, ale Jirkovi jsem nemohla ...

4.9.2017 v 14:35 | Karma: 15,54 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Životní lekce od chlupaté dámy

Sedím na zahradě a se zájmem sleduji sousedovic kočku. Ladně se převaluje na trávě a hledá pro sebe tu nejpříjemnější pozici. Chvilku jen tak leží, načež zakmitá ušima a zbystří. Její tělíčko se v mžiku aktivizuje a...

24.8.2017 v 8:14 | Karma: 18,98 | Přečteno: 715x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Nebuďme dementní - 10 praktických tipů digitálního detoxu

Kolikrát denně obejmeme někoho blízkého a kolikrát denně prsty obejmeme svůj mobil? Je to drastický nepoměr, že? Začíná být alarmující, jak moc jsme v zajetí sociálních sítí a mobilů. Stali jsme se otroky vlastního vynálezu.

3.8.2017 v 6:42 | Karma: 19,17 | Přečteno: 705x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Bankéř nebo bezdomovec - který život má smysl?

Procházím moderním parkem a doslova zírám, jak moc se za pár měsíců dokázal proměnit. Dobrá práce Klatovy! Míjím čistou bílou lavičku a na ní opilého pána bez domova. Dlouhý pohled do očí, ze kterých vnímám obrovskou prázdnotu...

25.7.2017 v 8:36 | Karma: 19,12 | Přečteno: 657x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Vnitřní kritik - cesta do záhuby a zpět

Ale já jí to musím vysvětlit. Musí to pochopit. Podíval se na mě Luboš poněkud bezradně. Vnímal jsem jeho beznaděj a přitom obrovskou angažovanost a snahu, která mu sršela z očí.

20.7.2017 v 16:02 | Karma: 13,82 | Přečteno: 436x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Jedno pohlazení je více než tisíc lajků

Vytvořili jsme si technologické vymoženosti, aby nám sloužily. Aby nám dělaly život jednodušší a zároveň bohatší. Aby nás osvobodily. Ono se ale něco zvrtlo, není-liž pravda...?

18.7.2017 v 9:12 | Karma: 21,97 | Přečteno: 577x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Manželská hádka - válka nebo happy end?

Tvrdost. Neústupnost. Válečné masky pevně nasazeny. Meče naostřeny a štíty pečlivě nazdobené děsivými obrazci. Dva nesmiřitelní bojovníci odhodlaně stojící proti sobě. Nesmiřitelní a neúprosní. Připraveni druhého srazit na kolena.

28.6.2017 v 7:15 | Karma: 12,19 | Přečteno: 439x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Partnerské vztahy - láska nebo závislost?

Po několikahodinové jízdě vlakem se pro mě lavička ve stínu kostela stává příjemným útočištěm. Sedím a nasávám místní atmosféru šumavského městečka. Pozoruji lidi v parku a nechávám se ofukovat chladivým vánkem ...

26.6.2017 v 8:33 | Karma: 17,23 | Přečteno: 701x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Být sám sebou - víte, kdo opravdu jste?

Buď sám sebou. Bud přirozený. Autentický. Tečka. Hotovo a tvůj život bude pecka. To jsou rady, které se zhusta šíří internetem. Zdá se to snadné, že?

16.6.2017 v 13:45 | Karma: 15,42 | Přečteno: 572x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Tajemství dlouhodobých vztahů

Žijeme ve společnosti, která na všechno hledá nějaké nové a zaručené návody. Něco revolučního a tak bombastického, že to bude fungovat vždy a všude. Ideálně bez našeho velkého úsilí.

2.6.2017 v 13:05 | Karma: 19,95 | Přečteno: 701x | Diskuse| Společnost

Aleš Vavřinec

Smrt

Smrt nám bere to nejdůležitější v životě. Lidi kolem nás. Lidi, na kterých nám záleželo a lidi, kterým záleželo na nás. Ochuzuje nás o možnost je rozesmát. O možnost, aby s námi mohli sdílet jejich radost i bolest.

20.5.2017 v 8:59 | Karma: 21,11 | Přečteno: 748x | Diskuse| Společnost