Diskuse

Ženám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je tak, krásné. Zasnila jsem se a popřemýšlela. Ano můj muž mi toto nikdy nenapíše, ale on cítí to samé. Kolikrát mi říká zvolni, nenech se využívat. Máš mě a já ti pomůžu. Jsem ve věku, kdy více už myslím na i sebe. Opravdu je třeba zatáhnout ruční brzdu a podívat se do sebe. R^V

0 0
možnosti
Foto

Drahý muži. Děkuji za tvůj dopis, který jsem musela číst zas a znova, abych si uvědomila, kolikrát to bylo jinak, kolik mužů před Tebou mě stále přesvědčovalo o opaku. Zase a znova číst Tvoje řádky, abych si opět uvědomila, co je mojí podstatou a přirozeností. Abych si opět uvědomila, že Ty jsi ochránce, já královna a oba spolu jsme láska...není to dobou, není to muži a ženami, je to jen o každém z nás..nezapomenout...Děkuji za krásné připomenutí milý muži.

3 0
možnosti
VF

Můj tatínek to asi nedokázal říct tak krásně, ale se s úctou tak k mamince choval.

2 0
možnosti
MK

Krásné:-)škoda že je realita odlišná. Ale jinak moc pěkně napsané:-)

1 0
možnosti
HM

To je moc hezký dopis. Mohu ale poprosit ještě o dodatek, aby ta dokonalost byla opravdu dokonalá? Máte ty domácí práce, které v dopise tak trochu bagatelizujete, opravdu se ženou napůl? Děláte běžně večeře, dáváte prádlo do pračky a věšíte, uklízíte byt, nakupujete, staráte se o děti, pokud je máte, píšete s nimi úkoly...pokud ano, je ten dopis to nejhezčí, jaký žena může od muže dostat.

1 1
možnosti
AV

Jo moje máma mě naučila, že žena je žena a ne služka. :-) Navíc já jsem se osamostatnil už na gymplu v 17, takže jsem zvyklý se o sebe starat sám.

5 0
možnosti
LM

To jsou takové... neurčité řečičky, co prý ženské rády poslouchají. Tak schválně ;-)

1 3
možnosti
JS

Jsem myslela, že takové ženy už nejsou, ale asi stále jo... to je potom smutné :-/

1 0
možnosti
AV

Je jich stále mnoho a do většiny z nich by to člověk ani neřekl. Žádné uťáplé puťky. Mnoho mých klientek (velmi úspěšných podnikatelek, obchodnic atd) má tohle přesvědčení.

0 0
možnosti
Foto

tohle je opravdu krásnéR^

třeba na svátek matek se tu od mužů neobjevila téměř žádná úvaha(zaregistrovala jsem snad jen jeden příspěvek) o hodnotě mateřství, natož něco jako popřání kdyby si muži žen víc vážili, věřím že i ženy by byly jiné-aneb když se k ženě chováš jako vůl, nediv se že doma najdeš...pokud se chováš jako rytíř, bude tě tam vždy čekat princezna (místo tří teček patří samice skotu domácího)

3 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 977x
Vedu muže k jejich vnitřní síle a smyslu života. Individuálně i skupinově. Tvořím videa a podcasty - vzmuz.se

alesismail.cz

 

 

Seznam rubrik