Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Nic si nezapisovat - hlavně konat. Určit si základní měrnou jednotku - tedy člověk - pak já samotný. Co chci se sebou dělat ? Byl jsem zplozen, tedy žít bilogicky, cosi do huby a tak přežít. Alibisticky omlouvat své nezdary osudem , hledat kamarády, kteří jsou na tom ještě hůře, jako pocit - ne úplného zmaru. Pochopitelně očekávat podporu, volit slibovače a trpět. Čím se mám hůře - Důkaz o podlosti doby a společnosti ! Anebo si začít sám sebe vážit - základní předpoklad vážit si těch druhých. Obklopit se, ještě schopnějšími, než - li, jsem já samotný. Doznat, že slovo problém nexistuje, jde o jev dočasný. Jakmile se začne řešit - on mizí ! Ztotožnit se s poznáním, že - Cokoliv se mi v životě nepodaří, je to má vina ! Měl jsem konat lépe, úsilněji, jít jinudy. Pak jsou chyby i darem - obohacují a posilují. Jistě, i to pověstné štěstí je dobré mít. Přeji jej všem a samotném u autoru blogu. Kterýkoliv člověk - zejména pak ten mladý - Je limitován, pouze sám sebou ! (Mé dcery slyšely 100x) . To neříkám já - to říká život samotný ... :-)

1 0
možnosti
AV
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 977x
Vedu muže k jejich vnitřní síle a smyslu života. Individuálně i skupinově. Tvořím videa a podcasty - vzmuz.se

alesismail.cz

 

 

Seznam rubrik