Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky raději nedám příležitost k agresivní reakci - platí i pro diskusní fóra ;-). Vám R^

0 0
možnosti
PK

Trefně jsem zde popsán, když jsem kdysi dostal od dětí s manželkou poukaz na večeři v Café Louvre objednal jsem si kotletu a přinesl mi kuře,který jsem měl 3 x týdně,zkameněl jsem a po troše váhání jsem mávnul rukou, bo jsem si myslel, když to vrátím strhnou něco objednávajícímu číšníkovi. Taky hodně odpouštím řemeslníkům, naštěstí manželka a děti jsou pravý opak. Ach jo co jsem to za lidi;-€

0 0
možnosti
AT

R^Asi tak nějak. Ozvat se přímo na místě a k věci. A nevybíjet si místo toho svou frustraci na diskuzních fórech :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 977x
Vedu muže k jejich vnitřní síle a smyslu života. Individuálně i skupinově. Tvořím videa a podcasty - vzmuz.se

alesismail.cz

 

 

Seznam rubrik