Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Mit nekoho rad aniz bychom si ublizili nas nikdo nenauci. Zadny extrem - byt zavisly a nikoho nepotrebovat - neni zdravy.

2 0
možnosti

Ideálně by nás to měli naučit rodiče. To jsou naše primární autority a vzory pro vztahy a vztahové strategie a přesvědčení. Když to neudělají, je to pak v dospělosti na nás. :)

0 0
možnosti
Foto

Při čtení mne mrazí lo v zádech. Tímtéž prošel můj manžel. Jenže jemu v té době bylo přes 20 a i on uzavřel své nemocné srdce před světem a navíc to zkomplikoval otěhotněním partnerky. Dala jsem mu vás blog přečíst a slza se mu v oku zaleskla. Smekám před vámi, jak jste to napsal!

2 0
možnosti

Díky za povzbudivou zpětnou vazbu. :)

0 0
možnosti
Foto

Za mě karma, mně se to líbí. R^

2 0
možnosti

Já jsem single z přesvědčení a teď zrovna řeším, zda jít do vztahu, kde by ten druhý musel dodržovat moje pravidla a nebo to rovnou odpískat. On chce plnohodnotný vztah, to vím, jenže co teď s tím?

0 0
možnosti

Rozhodně odpískat, pokud by měly být podmínkou nějaká závazná sobecká pravidla pro toho druhého neštěstníka, který by na tuhle hru v zamilovanosti přistoupil...

2 0
možnosti

Nemrhejte talentem psaním na idnes, kde budete jen těžko hledat cílovou skupinu, když dnes existují desítky časopisů pro náctileté...

0 3
možnosti

Díky za radu. Nechcete mi dělat manažera? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 977x
Vedu muže k jejich vnitřní síle a smyslu života. Individuálně i skupinově. Tvořím videa a podcasty - vzmuz.se

alesismail.cz

 

 

Seznam rubrik