Diskuse

Šikana pozitivního myšlení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To s tím kobercem je pěkná analogie. R^

Já mám taky raději lidi, jejichž positivní přístup k životu se projevuje ochotou konstruktivně řešit problémy, než ty, co si na hubu napatlají úsměv...:-)

2 0
možnosti
Foto

Ze své zkušenosti si myslím, že optimismus nelze získat. Člověk je nebo není optimista, souvisí to s vrozeným temperamentem... nedá se naučit, nedá se "vykaučovat".

;-)

2 0
možnosti
AV

Lidé se nerodí skeptiky, lidé se jimi stávají v průběhu života, často už v dětství. Pesimismus bývá obranný mechanismus, jak předejít zklamání. To nemá co do činění s vrozeným temperamentem, ale s naučenými a podvědomými vzorci myšlení a chování. A ty jdou změnit. Těch změn ze skeptiků v optimisty jsem u klientů viděl tolik, že věřím, že vždy je cesta. Samozřejmě jen pokud člověk opravdu chce.

0 0
možnosti
Foto

Ono se to říká. V životě jsem si prošla bolestí a bahnem a dalo mi obrovskou práci najít cestu k lásce, k pozitivnímu myšlení, naučila jsem se pokoře, vděčnosti, optimismu. A reakce okolí? Jsi mladá, blbá, víš ještě h.vno o životě, život tě naučí.

Optimismus je těžké získat a ještě těžší si ho udržet. Bohužel mám ještě tendence si jej zkoušet obhájit, i když, k čemu?

0 0
možnosti
AV

Ano zrovna naše společnost je dost pesimistická a každého, kdo chce vybočit má tendenci stáhnout zpět na svou úroveň. Pak je vždy dobré začít se obklopovat lidmi, kteří vnímají svět optimisticky jako my.

0 0
možnosti