Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Uvědomte si, že Váš vztah byl v této době úžasný právě proto, že jste se choval jinak než nyní."

A není to náhodou přesně obráceně? Že se každý choval jinak než nyní právě proto, že ten vztah byl tehdy ještě úžasný?

1 0
možnosti
Foto

je zábavné že pod  textem, v jehož úvodu autor avizuje. že není pro dámy, dávají komentáře hlavně ženy-ale to mohl tušit-napsat dámy sorry to není pro vás, je nejlepší způsob jak přitáhnout pozornost něžné polovičky lidstva, vlastně autora podezírám, že to napsal schválně protože věděl, jak funguje ženská psychologie a chtěl znát náš názor- takže, tady je ten můj: pokud se vytratí láska a přestane fungovat chemie, je těžké vztah uměle udržovat vzpomínkami, ale pokud oba chtějí zůstat spolu jako dobří přátelé, jsou rozumní a tolerantní, tak je to myslím možné. Ale znovu vykřesat ten počáteční plamen, to je asi nemožné

0 0
možnosti

To je hezké, pokud na to chlap přistoupí. A chvála všem, kteří se zamyslí a v lepším případě si to uvědomí, natož se podle toho začnou chovat. Jen ten můj bývalý, byl ignorant na druhou. Darmo jsem jej bombardovala (vstřícně a polehoučku), vymýšlela romantiku, tak, jak jsme ji zažili v počátcích našeho vztahu. Nic, televize a konec. Nebylo možné s ním hnout. Oblékala jsem se slušně, malovala se, udržovala, cvičila; zase nic. Do rodinné poradny jsem jej nedostala.  Dokazoval si svou velikost tím, že mne průběžně propleskl, a když to trvalo dvacet let, a kriminálka jej odvedla, rozvedli nás obratem ruky.

0 0
možnosti
Foto

romantiku nelze uměle probudit......nutit se k tomu je asi to nejhorší, co lze. V tom mu rozumím. Ten proplesk je ale zcela přes čáru, v tom pochopení nemám.

0 0
možnosti

To je teorie. Denně jsem v kontaktu s mnoha vdanými ženami a až na vyjímky nemají pro své partnery dobrého slova, přestože ti jim postavili domy a poskytují pohodlí, o kterém se mnohým samotným ženám jen zdá. Někdy mi to připadá jako strategie - udělej mi dítě, dej mi svůj byt,  plať mi co nejvíce peněz a zmiz z mého života. Omlouvám se ženám, které to ještě nenapadlo.

8 0
možnosti
Foto

Pavle, i takových je spousta;-)

0 0
možnosti
Foto

Aleši, něco na tom bude, zkusit se má všechno:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 977x
Vedu muže k jejich vnitřní síle a smyslu života. Individuálně i skupinově. Tvořím videa a podcasty - vzmuz.se

alesismail.cz

 

 

Seznam rubrik